Claudia Sovre se je rodila v Ljubljani, kjer je leta 1983 končala Srednjo baletno šolo v razredu primabalerine Magde Vrhovec. Hkrati je uspešno zaključila Srednjo šolo za oblikovanje in fotografijo ter Glasbeno šolo Franca Šturma, smer klavir.
Svojo profesionalno pot je začela 1983 v baletnem ansamblu SNG Opera in balet Ljubljana, radovednost in želja po novih izzivih pa sta njeno plesno pot vodila v HNK Zagreb, kjer se pridružila njihovem baletnem ansamblu za šest sezon. Leta 1991 se je vrnila v domačo ljubljansko operno hišo kot članica baletnega ansambla, v času premierne postavitve baleta Labodje jezero (sezona 2001/02) pa ji je bila prvič zaupana vloga asistentke koreografinje Iraide Lukašove. Nadaljevala je z delom v tej smeri in leta 2003 sprejela prerazporeditev na delovno mesto asistentke koreografa. Vzporedno se je začela ukvarjati s pedagoškim delom kot vodja baletnih treningov za ljubljanski baletni ansambel, kasneje pa poučevala balet na različnih plesnih šolah, seminarjih ter baletnih ansamblih v Sloveniji in tujini. V času zaposlitve v ljubljanski Operi je delovala tudi v nekaj drugih funkcijah: kot pomočnica treh umetniških vodij, baletna koordinatorka in baletna producentka. V letih 2015-2016 je kot pomočnica Tomaža Rodeta, predsednika Društva baletnih umetnikov Slovenije (DBUS), sodelovala pri delovanju novoustanovljenega Mladega slovenskega baleta (MSB), dvoletnega projekta Ministrstva za kulturo in Evropskih socialnih skladov.
Leta 2009 je naredila svojo prvo koreografijo Izštevanka na skladbo Nane Forte, s katero je Akademski pevski zbor Tone Tomšič osvojil zmagovalno mesto na prestižnem svetovnem zborovskem tekmovanju na Norveškem. Sodelovala je na številnih tekmovanjih slovenskih koreografskih miniatur v organizaciji DBUS, kjer je dosegla 2. in 3. mesta. Za MSB je ustvarila 30-minutno koreografijo Zgodbe iz Marsa in Venere (Piran, avgust 2014) in prvi daljši projekt Prevaljska legende (Prevalje, december 2014) v sodelovanju z Akademskim pevskim zborom Mohorjan na glasbo priznanega slovenskega skladatelja Lojzeta Lebiča. V SNG Opera in balet Ljubljana je ustvarila koreografijo za Donizettijevo opero Ljubezenski napoj (L’Elisir D’amore) v režiji Krešimirja Dolenčiča in kot koreografinja sodelovala na več slavnostnih koncertih in svečanih dogodkih ljubljanske operno-baletne hiše.
Februarja 2019 je prvič obiskala baletno šolo Easy Talent Academy (ETA) v Kairu, Egipt in uspešno sodelovanje nadaljevala kot občasna gostujoča pedagoginja ter članica in predsednica žirije njihovih baletnih tekmovanj. Leta 2019 je prevzela umetniško vodenje šole, vendar se je to zaradi svetovnega lockdowna ob pandemiji Covid 19 prekinilo. Aprila 2019 je kot asistentka koreografa sodelovala pri svetovni premieri The Ring of the Dove v Royal Opera House Muscat v Omanu.
Več let sodeluje s plesnim portalom spletnega medija Parada plesa, za katerega piše baletne in plesne članke, intervjuje in recenzije. V obdobju 2020-24 je bila imenovana za članico strokovne komisije za uprizoritvene umetnosti za podelitev Prešernovih nagrad, najvišjih priznanj za kulturo v Sloveniji, in nekaterih drugih komisij pri Ministrstvu za kulturo RS. V januarju 2024 je sprejela funkcijo predsednice državnega bienalnega baletnega tekmovanja BALTEK v Lendavi.
Svoje baletno pedagoško znanje je nadgrajevala na dodiplomskem študiju kot prva generacija novoustanovljene Akademije za ples AMEU-EMC. Diplomirala je leta 2019 iz smeri Balet ter pridobila naziv “diplomirana plesalka, koreografinja”. Trenutno zaključuje magistrski študij na isti instituciji v smeri Plesna pedagogika.
Danes deluje kot samostojna pedagoginja in koreografinja doma in v tujini.
Ljubljana, 11. 04. 2024