Svoje samo-učno pridobljeno znanje poučevanja, pridobljeno skozi dolgoletno delovanje v profesionalnem svetu baleta, sem želela nadgraditi in se zato kot prva generacija odločila za vpis na dodiplomski študij na Akademiji za ples AMEU-EMC, smer Balet, kjer sem novembru 2019 uspešno zagovarjala svoje diplomsko delo Učitelj baleta in njegove vloge v izobraževalnem procesu baletnega plesalca, s čemer sem pridobila naziv diplomirana plesalka, koreografinja (VS). Imela sem srečo, da so predavanja baletne metodike vodili priznani strokovnjaki iz Plesne Akademije v Budimpešti, s katerimi smo podrobno predelali celotni proces poučevanja 1-9 razreda, kar mi je obogatilo predvsem v dveh pomembnih vidikih. Dobila potrditev v pravilnost mojih dotedanjih dognanj in zaključkov, poleg tega pa se je moje pridobljeno znanje dodatno razširilo in poglobilo, kar mi je pomagalo pridobiti zaupanje vase in v svoje delo. Poleg same metodike Akademija nudi še mnoga druga prepotrebna znanja za baletnega pedagoga, kot so pedagogija, psihologija, didaktika, propedevtika, karakterni in zgodovinski plesi, klasične variacije, pas de deux in mnoga druga.
Moje učenje pa se z pridobljeno diplomo ni zaključilo. Poleg tega, da zaključujem magistrski študij na isti ustanovi, tudi redno spremljam spletne medije, ker delijo svoje znanje priznani strokovnjaki na področju baletne pedagogike. Ogromno pa se naučim tudi skozi vsakodnevno poučevanje, saj je spekter mojih učencev različen po njihovem predznanju, starosti in motivaciji, zato poučujem po sistemu diferenciacije in varne prakse, saj le na ta način lahko baletno tehniko kakovostno prenašam na njihova telesa. Metodiko Vaganova tako uspešno prilagajam predznanju in predispozicijam posameznikov ter na ta način dosežem optimalno ozaveščanje njihovih mišic po baletnem sistemu.
Dober pedagog na katerem koli področju se mora danes ves čas izobraževati, da lahko sledi času, v katerem se nahajamo, saj se ta spreminja z bliskovito hitrostjo, z njim pa se spreminja naš način življenja in odraščanja naših otrok. Zato pristopi, ki so morda delovali še nekaj desetletij nazaj, danes preprosto ne padajo več na plodna tla in potrebujejo svojo kakovostno nadgradnjo. Metodika poučevanja torej v svoji osnovi danes ostaja ista, kot jo je temeljno zapisala A. Vaganova, spremenil pa se pristop baletnih pedagogov, ki skozi svojo strokovnost to metodiko prenašajo na učence na način, da ti lahko dosežejo svoj želeni ”baletni maksimum” današnjice.